IZLIJ DUHA SVOGA,
OBNOVI NAS SVE ...


Image and video hosting by TinyPic


Franjevački samostan, Crkva sv. Petra i Pavla u Mostaru


ICCRS, Službe Međunarodne katoličke karizmatske obnove


CROWN, Financijske službe


KRISTOFORI KATOLICI, Društvo za promicanje kršćanskih vrednota


Marijo, Majko naša,
moli za nas i za cijeli svijet!


ČITAJTE PRVI BROJ BOOK-a


ČITAJTE CIJELI NULTI BROJ BOOK-a


Sakrij me, u sjeni
Krila Svojih, Gospodine!


myspace layouts



Možete me kontaktirati na

Moj Gmail



Posebno preporučam:

Emanuel
Zajednica Emanuel - Hercegovina
Frama Ružići
Na putu za Emaus
Franjevački put
Evandjelje u molitvama

Katekizam katoličke Crkve
Svetac dana
Liturgijski kalendar
Bogoslužje Riječi i Časoslova
Tebe tražim
Stol Riječi


RADOST


U Tebi imam radost svu, u Tebi ja imam mir.
U Tebi imam pobjedu, u Tebi, Kriste, ja imam sve!
U Kristu, u Bogu, u Tebi ja imam sve!
U Kristu, u Bogu, u Tebi ja imam sve! Ja imam sve! .

Moj život sa Kristom u Bogu skriven je.
Život Kristov u meni, Njeg'va snaga može sve, može sve.

myspace graphics



MIR


"Ulazeći u kuću, zaželite joj mir.
Bude li kuća dostojna,
neka mir vaš siđe na nju.
Ne bude li dostojna,
neka se mir vaš k vama vrati."


(Mt 10, 12-13)

profile editor



LJUBAV

"Ljubav je velikodušna,
dobrostiva je ljubav,
ne zavidi,
ljubav se ne hvasta,
ne nadima se;
nije nepristojna,
ne traži svoje,
nije razdražljiva,
ne pamti zlo;
ne raduje se nepravdi,
a raduje se istini;
sve pokriva, sve vjeruje,
svemu se nada, sve podnosi.
Ljubav nikad ne prestaje."

(1 Kor 13, 4-8)



BLAGOSLOV

Neka te Gospodin blagoslovi,
i neka te čuva!

Neka te Gospodin licem Svojim obasja,
i milostiv neka ti bude!

Neka Gospodin pogled Svoj svrati na te,
i mir ti podari, ...

... i ljubav, i radost i svaki drugi blagoslov
srca duše, duha i tijela,
misli, riječi i svih tvojih djela!

Amen!
free myspace layouts













Oče naš,

koji Jesi na nebesima!

Sveti se ime tvoje!

Dođi Kraljevstvo tvoje!

Budi volja tvoja,

kako na nebu

tako i na zemlji!

Kruh naš svagdanji

daj nam danas,

i otpusti nam duge naše

kako i mi otpuštamo

dužnicima našim!

I ne uvedi nas u napast,

nego izbavi nas od zla!

Amen !






























Zdravo Marijo,


milosti puna!


Gospodin s Tobom!


Blagoslovljena Ti među ženama!


Blagoslovljen plod


utrobe Tvoje Isus!


Sveta Marijo,


Majko Božja,


moli za nas grešnike,


sada


I na času


smrti naše!



Amen !






























   



HVALA NA POSJETI!
BOG VAS BLAGOSLOVIO!

Isus je Kralj kraljeva!

15.02.2011., utorak

Traži se jedan čovjek ...

Traži se za Crkvu
jedan čovjek
koji je spreman
ponovo se roditi
u Duhu svakoga dana.

čovjek
bez straha od sutrašnjice
bez straha od danas,
općenito,
bez straha od prolaznosti.

koji se ne boji promijeniti,
ali koji se ne mijenja zbog promjene
niti govori samo zbog govorenja

sposoban
živjeti zajedno s drugima,
raditi zajedno,
plakati zajedno,
smijati se zajedno,
voljeti zajedno,
sanjati zajedno.

Traži se za Crkvu jedan čovjek
sposoban
gubiti a da ne bude izgubljen,
sumnjati a da ne izgubi vjeru,
nositi mir gdje je zabrnutost,
ali i brigu gdje je mir.

koji zna koristiti ruke za blagoslov
i za poziv da ga slijede.

bez puno talenata,
ali koji puno radi,
čovjek koji u krizi ne traži drugi posao,
nego kako ga bolje odraditi.

Koji svoju slobodu traži u životu
i u služenju i ne radi samo ono što želi

koji osjeća
čežnju za Bogom,
čežnju za Crkvom,
čežnju za ljudima,
čežnju za Kristovom Mukom,
čežnju za poslušnošću Kristu.

koji molitvu ne svodi
na riječi izrečene iz navike,
duhovnost na sentimentalnost,
poziv na interes,
službu na posao

sposoban umrijeti za druge,
ali još više sposoban živjeti za Crkvu;
čovjek sposoban postati poslanik Kristov,
prorok Božji,
čovjek koji govori cijelim svojim životom

Traži se za Crkvu jedan čovjek.

- 12:17 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< veljača, 2011 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

MOJ KUTAK - MOJE MOLITVE - MOJE PJESME - MOJI SNOVI - ČEŽNJE I NADANJA ...





PRIMLJENO MAILOM:

Tuga gleda unatrag, briga gleda oko sebe, a vjera gleda gore.
Mi smo ono što uvijek ponavljamo.

MOLIM PROČITAJTE PAŽLJIVO PRVI REDAK..

Ako te Bog stavio u nešto on će te i provesti kroz to.
U sretnim trenucima slavi Boga.
U teškim trenucima traži Boga.
U tihim trenucima obožavaj Boga.
U bolnim trenucima uzdaj se u Boga.
U svakom trenutku zahvaljuj Bogu.

Žedna duša

Žedna mi je duša, Bože,
čezne za vodom
trči k Izvoru - čeka
a i Izvor, kao da je presušio

Nemoćna iz nutrine viče
NISI PRESUŠIO, ZNAM DA SI TU ...
ali, odgovora nema ...
Ubija ova šutnja, Gpospodine,
a suša razara ...

Duša žedna, suha
čezne za vodom
kraj Izvora čeka

Ne mogu dalje. Gospodine
- pridigni me;
napoji me, natopi me,
Duhom Svojim okrijepi me!

Govori mi, slušat ću te!
Vodi me, slijedit ću te!
Pridigni me, slavit ću te!

Duša žedna, ...
Čezne za vodom, ...
Kraj izvora čeka ...

Ljubav Božja

U muci Svojoj, na Križu,
niti si kleo, nit' proklinjao,
nego si ljubio i blagoslivljao.

U slavi Svojoj, na gori,
nisi se uznosio, nit' ponosno klicao,
nego si malen i svet
ovom zemljom kročio.

Nisi ljubio ovaj svijet,
a Ljubio si ga;
nisi mrzio ovaj svijet,
a Mrzio si ga.

Toliko si ga ljubio,
život Svoj za njeg si dao;
toliko si ga Mrzio,
Krv Svoju za njeg si prolio.

Toliko si Mrzio opačine naše,
da si Krv Svoju i Život Svoj
za nas dao;
da nas Krv Tvoja
pere i čisti;
da Krv Tvoja s nas odnese
ono što si najviše mrzio.

Koliko si nas samo Ljubio,
nas – grešne ovčice Svoje
iz poganskog tora ovoga svijeta
pa si nam i Duha Svoga Svetoga poslao
da nas vodi i čisti,
liječi, brani i hrani.

Nisi ljubio ovaj svijet,
Isuse moj,
a Ljubio si ga!
Nisi mrzio ovaj svijet,
Gospodine Bože moj,
a Mrzio si ga.

Mrzio si ga mržnjom svetom,
Mržnjom Križa i Krvi Svoga Sina;
toliko si ga mrzio, da si ga
Krvlju Svoga Sina oprao.

Image Hosted by ImageShack.us


Sakrit ću Te, Gospodine ...

Stavit ću Te
u srce svoje,
Tvoje sveto Srce
sakrit ću u srce svoje,
da Srce Tvoje tako
pripada srcu mom,
da srce moje bude
prepuno srca Tvog.

Sakrit ću Te, Isuse
u dubini bića svog,
da srce moje šapuće
Presvetom Srcu Tvom.

Sakrit ću Te, Isuse
u srcu svome malenom
da srce Tvoje prečisto
oplakuje sa mnom
rane bića mog.

Otvorit ću Ti, Isuse,
sve tajne pretince
srca svog
da srce Tvoje bude
Spasitelj i Iscjelitelj
srca mog.

Sakrit ću Isuse, Tebe
i Srce Tvoje sveto
da zauvijek budeš Ti
Zaštitnik srca mog.

Tako ću biti sigurna:
u olujama života ili
izranjena bolima;
shrvana patnjama ili
oborena križevima,
ali - mirna i spokojna;
jer - znam - u mom srcu
si Ti - zauvijek zaključan!

Image Hosted by ImageShack.us


*HOSTIJO SVETA*

Trebaš mi, Hostijo sveta,
Tvoja bjelina, svetost i čistoća,
trebaš mi.
I dok te gledam ispred sebe
pred Tobom kao u zrcalu
vidim sebe - sivu
umrljanu flekama života,
okaljanu grijehom
ovoga svijeta.

Pogledaj na mene
ovakvu kakva jesam,
uzmi od mene
sivilo života
bijedu srca moga,
uzmi od mene
grijehe tijela slomljenoga

Vrati me u život!
Vrati mi Život!
Vrati me k Sebi,
vrati mi radost,
sjaj oku mom.

Ispravi staze krive
učvrsti noge klecave
zagrli me, o, Hostijo sveta
snagu mi daj
ispuni me, život mi daj,
prožmi me,
u meni - zapjevaj!

Image Hosted by ImageShack.us


* Karta za Nebo*

Gospodine,
koliko košta karta za NEBO?


Čekaj,
da malo razmislim?!

Naramak ljubavi,
jedno brdo mira,
plašt radosti,
isto toliko suza i žalosti;
na tisuće neprospavanih noći,
trudom i marom protkanih dana,
nekad u samoći, a opet
nekad u prepunoj kući tebi dragih ljudi

Ali, Gospodine,
koliko košta karta za NEBO?

Čekaj, ima još!

70x7 trpljenja;
70x7 nošenja i podnošenja,
i još toliko ljubavi;
pa sve to saberi
pa opet 70x7 praštanja,
shvaćanja i prihvaćanja,
odricanja i nesebičnog davanja,
ufanja pa opet ljubavi ...

Ali, Gospodine ...

Da, dijete moje,
eto toliko košta
karta za nebo ...
... cijeli jedan život.

Image Hosted by ImageShack.us


* prastara molitva anđelu čuvaru *

Moj sveti anđele čuvaru,
pođi mjesto mene u crkvu,
klekni na mome mjestu i
prisustvuj ondje svetoj Misi.

Pri Prikazanju, prikaži me
Bogu na službu,
prikaži me svu.

Sve što imam i što jesam
polažem kao žrtveni dar.

Kod svete Pretvorbe
moli serafinskim žarom
našeg Spasitelja, Isusa Krista
koji je uistinu prisutan.

Moli za one koje me ljube,
moli za one koji me žaloste
i misli na moje pokojnike.

Isusova krv sve pere i čisti.

Uživajući najveće dobro
donesi mi Isusovo Tijelo i Krv.
U duhu me sjedini s Njime.
Daj da moje srce bude u hramu.

Moli da spas svim ljudima
bude posljedica žrtve,
a kad sveta Misa završi
donesi mi blagoslov kući.

Image Hosted by ImageShack.us


SUZE MOJE, IZDAJICE ...

O, kad bih Te samo malo manje ljubila,
Gospodine, Bože moj;
kad bi mi duša
samo malo manje
za Tobom čeznula ...
čini mi se,
lakše bi mi bilo ...

Jer boli ...
boli ova čežnja za Tobom ...
Gospodine, Bože moj ...
boli ... boli ... boli ...

Kad bih Te
samo malo manje trebala,
kad bi mi srce
samo malo manje krvarilo
za Tobom
Gospodine, Bože moj ...
čini mi se ...
lakše bi mi bilo ...

Ali, ...
suze moje - izdajice
govore umjesto mene,
otkrivaju boli i čežnje duše moje.

Otkrivaju mene
pred Tobom
na križu Raspetom.
Odaju me,
pričaju Ti,
povjeravaju Ti se,
otkrivaju Ti dušu moju
umjesto mene,
suze moje ... izdajice.

Ooo, kad bih Te
samo malo manje ljubila
Gospodine, Bože moj,
čini mi se,
lakše bi mi bilo!

Image Hosted by ImageShack.us


TO IME ISUS, VELIKO JE I SVETO ...

Kako je divno slaviti Isusa!
On je u slavljenju, u mome i tvome slavljenju!
On je u našim srcima, Njegovo ime na našim usnama!
Hvalimo i slavimo Isusa, jer je vječna ljubav Njegova!

Image Hosted by ImageShack.us


Ti si u slavljenju ...

Ti si u slavljenju,
Ti si u srcima
koja Tebe ljube žarko
i snagom bića svoga
Stanuješ, Bože, u nama Ti,
u svom svetom narodu.

Ja ću sada za Tebe pjevati,
ja ću imenu Tvome klicati!
Ja ću sada pred Tobom igrati
i Tebe ljubiti!


Image Hosted by ImageShack.us


LITANIJE SLAVLJENJA
Slavim Te, Isuse,
Ti si moj Život, moja Ljubav.
Slavim Te, Isuse,
Ti si Ime iznad svakog imena.
Slavim Te, Isuse,
Ti si Emanuel, s nama Bog.
Slavim Te, Isuse,
Ti si Kralj kraljeva.
Slavim Te, Isuse,
Ti si Kralj svega stvorenoga.
Slavim Te, Isuse,
Ti si Kralj svemira.
Slavim Te, Isuse,
Ti si Gospodar gospodara.
Slavim Te, Isuse,
Ti si Svemogući.
Slavim Te, Isuse,
Ti si Krist.
Slavim Te, Isuse,
Ti si Krist Kralj.
Slavim Te, Isuse,
Ti si Jaganjac Božji.
Slavim Te, Isuse,
Ti si Kralj židovski.
Slavim Te. Isuse,
Ti si Svjetlost jutarnje zvijezde.
Slavim Te, Isuse,
Ti si naša Obrana i Štit.
Slavim Te, Isuse,
Ti si naša Snaga i naša Pjesma.
Slavim Te, Isuse,
Ti si naš Put u život.
Slavim Te, Isuse,
Ti si jedina Istina.
Slavim Te, Isuse,
Ti si Istinski Život.
Slavim Te, Isuse,
Ti si Čudesni Savjetnik.
Slavim Te, Isuse,
Ti si Kralj Mira.
Slavim Te, Isuse,
Ti si Svjetlost Svijeta.
Slavim Te, Isuse,
Ti si Živa Riječ.
Slavim Te, Isuse,
Ti si naš Izbavitelj.
Slavim Te, Isuse,
Ti si Mesija.
Slavim Te, Isuse,
Ti si Pomazanik.
Slavim Te, Isuse,
Ti si Svetac Izraelov.
Slavim Te, Isuse,
Ti si Dobri Pastir.
Slavim Te, Isuse,
Ti si Čuvar Stada.
Slavim Te, Isuse,
Ti si Gospodar duhova.
Slavim Te, Isuse,
Ti si Stijena Vječna.
Slavim Te, Isuse,
Ti si moje Skrovito Mjesto.
Slavim Te, Isuse,
Ti si Spasitelj Svijeta.
Slavim Te, Isuse,
Ti si Snažni Toranj.
Slavim Te, Isuse,
Ti si Brdo Spasenja.
Slavim Te, Isuse,
Ti si Kruh Života.
Slavim Te, Isuse,
Ti si Slovo Svetosti.
Slavim Te, Isuse,
Ti si Živa Voda.
Slavim Te, Isuse,
Ti si istinsko Vino.
Slavim Te, Isuse,
Ti si moj Zaručnik, moj Stvoritelj.
Slavim Te, Isuse,
Ti si naša Tvrđava.
Slavim Te, Isuse,
Ti si Izbavitelj.
Slavim Te, Isuse,
Ti si naša Pobjeda.
Slavim Te, Isuse,
Ti si naše Spasenje.
Slavim Te, Isuse,
Ti si naša Pravednost.
Slavim Te, Isuse,
Ti si naša Mudrost.
Slavim Te, Isuse,
Ti si naša Opravdanje.
Slavim Te, Isuse,
Ti si naša Vrata.
Slavim Te, Isuse,
Ti si veliki JA JESAM.
Slavim Te, Isuse,
Ti si Veliki Svećenik.
Slavim Te, Isuse,
Ti si Kamen Zaglavni.
Slavim Te, Isuse,
Ti si Istinsko Postojanje.
Slavim Te, Isuse,
Ti si naša Radost.
Slavim Te, Isuse,
Ti si naša Sudbina i naš Kalež.
Slavim Te, Isuse,
Ti si moje Ozdravljenje i Cjelovitost.
Slavim Te, Isuse,
Ti si naš Savez.
Slavim Te, Isuse,
Ti si nam od Oca Obećani.
Slavim Te, Isuse,
Ti si Jedini Vječni.
Slavim Te, Isuse,
Ti si Najveći Bog.
Slavim Te, Isuse,
Ti si Jaganjac Zaklani.
Slavim Te, Isuse,
Ti si Sudac Pravedni.
Slavim Te, Isuse,
Ti si Miomiris Gileada.
Slavim Te, Isuse,
Ti si Svemogući Borac.
Slavim Te, Isuse,
Ti si moja Obrana.
Slavim Te, Isuse,
Ti si Zaručnik.
Slavim Te, Isuse,
Ti si moje Strpljenje.
Slavim Te, Isuse,
Ti si Čvrsta Stvarnost.
Slavim Te, Isuse,
Ti si moj Osiguranik.

MA, TI SI MOJE SVE, ISUSE MOJ!
(op.prev.)
Iz knjige oca DeGrandisa "Dnevno slavljenje Boga"

users online







Možete me kontaktirati na

Moj Gmail